بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

ما را ز تو، غیر از تو تمنایی نیست
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده...
مادرم زهرا

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۵ ق.ظ

بچه هیئتی

یا زهرا

الان که می نویسم 36 روز مانده به محرم...

بچه هیئتی که باشی از الان چلّه زیارت عاشورا و صلوات می گیری که به محرم برسی و سوز و گداز بیشتر هم می خواهی...

راستی گفتم بچه هیئتی!

چه زود گذشت...داریم با حسین حسین پیر می شویم---دلخوش به این جوانی از دست داده ایم

با خودم که فکر می کنم میبینم خوش ترین لحظه های زندگی ام توی هیئت بوده

شروع آمد و شد من به خونه ارباب رو یادمه! نون حلال پدرم بود...

بچه سال بودم که پدرم منو می برد هیئت...پدرم هیئتی نبود و نیست! ولی وقتی محرم می شد می رفتیم جلسه ای و اونجا یادمه که گریه میکرد و منم به خاطر گریه بابام گریه می کردم!

حسین، نان حلال تمام باباهاست...

من بهترین لحظه های زندگی ام در این خونه بوده؛ آرامش بعد از روضه و گریه، رفقایی که تار موشان را به صدها نفر نخواهم داد، اصلا دیگه بخوام آبروی مادی نگاه کردن هم ببرم، بهترین و لذیذترین غذاهام رو توی هیئت خوردم! چه از چلوگوشت دهه آخر صفر با طعم روضه حاج اکبر لطیفیان، چه از عدسی و سوپی که جدیدا می خوریم!

اصلا اینجا یه چیز دیگه است! حتی اگه زمینی نگاه کنی...

بهترین سفرهای عمرم از طریق این خونه بوده! تو خواب هم نمی دیدم که با این وضع مالی ام 3 بار برم کربلا!

اربعین کرببلا لذت دیگر دارد---تلخی چای عراق و شهد شیرین حسین

به قول بزرگواری، ما فقط به پلو خورشت این دستگاه رسیده ایم!

واقعا برای اربابمان تا حالا یه فحش هم نشنیدیم و همه چی گرفتیم!

یعنی من اینقدر بی عرضه هستم که یک سنگ هم برای حسین(ع) نخورده ام، چون شاید اگر می خوردم می رفتم...

خیلی حسین زحمت ما را کشیده است...

-----

از وضعیت دنیا بوی خوشی میاد! فکر کنم دیگه کوفی های این زمانه دارند دامن پر از سنگ می کنند

یا اباعبدالله...کمک کن توی این وضعیت هم در خونه ات بمونم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
امید

نظرات  (۷)

سلام داداش
خیلی حسین (علیه السلام) زحمت ما را کشیده است...

بهره بردم . 
علی یارمون
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ مهدی غلامی
سلام
آره
دست من و تو نیست اگر نوکرش شدیم
خیلی حسین زحمت ما را کشیده است ...

امان از سنگ های کوفیان این زمان و وای از شام ...
به قاعده گذر زمان در سال 1424 هجری قمری هستیم ولی یاد و نام جریان 61 هجری چنان پرحرارت و نزدیک است که نه انگار این همه سال گذشته است . همه می دانیم تقویم ها هر سال فقط به دهم محرم سال 61 هجری می رسند آن هم گریه دار و خون بار.  این خون شریف جوشش تازه تازه دارد.... سلام به او و هرچه منتسب به اوست

سلام

حسین ...

مفید و مختصر و دلچسب می نویسید

خدا قوت

۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ احمد از تبار اسلامی
سلام
اومدم که منم بگم اومدم ، خوندم و لذت بردم...
امید دارم مثل همیشه ات «تابحال» برقرار باشی و روز به روز توفیقات روزافزون از این سفره ی رحمت داشته باشی...

یه بیت می نویسم و میرم ...

هرکه دارد حوس کرب و بلا گریه کند

گریه کن ها سفر کرب و بلا نزدیک است...


یا علی مدد.


پاسخ:
حاج احمد! ایشالا با هم کربلا.... اربعین
۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ سجاد عبدی

نفرین بر آن محرم نامحرم

که زهر جفا را نه در جام تو

که در کام ما ریخت

شهادت جواد الائمه بر شما تسلیت باد...

▌║█║YA HOO 110©sajjadabdi ▌║█║

۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۰ یادواره شهدای مسجد
سلام
ضمن عرض تسلیت به مناسبت شانزدهمین سالگرد رحلت عالم وارسته استاد سید علی 
آقا نجفی گزیده زندگی نامه استاد در وبلاگ بارگذاری شده است. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی