بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

ما را ز تو، غیر از تو تمنایی نیست
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده...
مادرم زهرا

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ

نجات شعبانیه

یادش بخیر!

این فراز را بار اول روی سنگ قبر سید علی آقا نجفی دیدم.

الهی! هَب لِی کَمالَ الِانقطاعِ الیکَ و انِر اَبصارَ قُلوبِنَا بضِیاء نظرها اِلیکَ...*

چند بار توی قنوتم خواندم و بعد بلاهای عجیب و غریبی سرم آمد!

دفعه بعد که با آن سر و کار داشتم را خوب یادم است.

سوم دبیرستان بودم!

حاجی نجفی یک شب دستم را گرفت(واقعا دستم را گرفت! مچ دستم را!) و گفت می‌خواهم کلاسی توی حسینیه بالای محراب مسجد برگزار کنیم و شما هم بیا کار اجرائیش را انجام بده و من هم خوشحال!

بعد اعلامیه‌ای درست کردم که بزنم به درب و دیوار محل و مساجد برای کلاس اخلاق حاجی.

خواندن کتاب اخلاق شُبّر(همانی که توی فیلم کتاب قانون دست به دست می‌چرخید!)

بالای اعلامیه نوشتم الهی! هَب لِی کَمالَ الِانقطاعِ الیکَ و انِر اَبصارَ قُلوبِنَا بضِیاء نظرها اِلیکَ...

به حاج آقا که نشان دادم خوشحال شد از عبارت! (البته در کنار اینکه ناراحت شد از خوردن اسمش روی اعلامیه)

*قسمتی از مناجات شعبانیه

پ‌ن1) من که هیچ وقت درست نفهمیدم چطور است این عبارت!

هر بار آمدم مانوس شوم با آن، چنان پرت شدم که...

باید یکبار برای شیخ تعریف کنم تا نکته‌اش را برایم بگوید!

پ‌ن2) برای سلامتی حاج آقا نجفی دعایی...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۹
امید

نظرات  (۴)

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۶ علی اکبر قلیچ خانی
مرد نکونام نمیرد هرگز
پاسخ:
همین است
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۰ چلچله مهاجر
سلام 
قضیه اعلامیه کلاس اخلاق یکبار هم برای چلچله اتفاق افتاد . ناراحت بود از اعلامیه ای که نامش در آن قید شده بود . 
عبارت موصوف مناجات شعبانیه را هم سید عزیز زیاد می خواند و هم سید علی آقا نجفی . 
سلامتی سید عزیز آرزوی ماست . 
ممنون که از سید عزیز نوشتی . باز هم اگر مطلبی داری بنگار . 
علی یارمون 
پاسخ:
علی یارمون
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۵ علی اکبر قلیچ خانی
فکر کنم رمز ورود وبت رو گم کردی
پاسخ:

خودم را گم کرده ام

خود خودم

با «یک داستان تلخ . . . » به روزم !
پاسخ:

تا کمر پر شکر باشی برادر

مثل چایی کربلایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی