بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

ما را ز تو، غیر از تو تمنایی نیست
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده...
مادرم زهرا

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ق.ظ

تقصیر خودم است که هنوز شکارت نشده ام

تو کمان کشیده و در کمین-که زنی به تیرم و من غمین

                                همه غمم بود از همین-که خدا نکرده خطا کنی

نه، تو خطا نمی زنی.اینکه هنوز شکارت نشده ام تقصیر خودم است.

تو همیشه برای شکار دلم مایه گذاشته ای، اما این منم که تحمل تیر تو را ندارم.

گفته اند که تیر عشقت دردی اولیه دارد ولی بعد از آن...

صید تو شدن چیز دیگری است.

ارباب

آمده ام که بگویم               تاب هیچ ندارم

همه اش پای خودت

فقط          دوست دارم که صیدم کنی

                              همین....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶
امید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی