بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

مرد گریه می‌کند... اما زیر سیاهی هیئت

بچه هیئتی

ما را ز تو، غیر از تو تمنایی نیست
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده...
مادرم زهرا

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹ ق.ظ

توسعه

اسم وبلاگ اسم هیئت مان است،محبان فاطمه الزهرا(س)

راستش وقتی می‌خواستم شروع کنم وبلاگ را، به خودم قول دادم جز برای ارباب عالم ننویسم

همین شد که اسم خودم را گذاشتم بچه هیئتی و زیر اسم هیئت شروع کردم

همین شد که همه پست ها-حتی بی ربط ترین اش مثل چای خانه!-  یک جورایی ربط دارد به ارباب

( البته یک سری مطالب بود که معرفی کتاب و فیلم و... بود که اون هم سعی می کردم هیئتی ببینمشان...)

اینجا هر حرفی نمی توانم بزنم...چون زیر سیاهی هستم...اینجا فقط گریه...

به ذهنم زد قالبهای دیگری هم بزنم تا بتوانم اونجا ها هم بنویسم...

یعنی این وبلاگ می شود وبلاگ هیئتی و چند تا وبلاگ دیگر هم درست می کنم...

اسامی شان اینجاست... بعضی خالی و بعضی مطلب دار(توی پیوندهایم هم هستند)

الان که ماه عزاست و این کارها این موقع ها حکم رقص وقت شکار است...بعد دهه ان شاء الله سروسامان می دهم شان...

 

1- moheban-zahra.blog.ir(بچه هیئتی) اینجا همین جاست!فقط هیئتی می نویسم... قبلی ها را هم برداشتم تا ببرم بگذارم سرجایشان...

2-tanagholat.blog.ir(تنقلات روح) اینجا همین جایی هایی بود که رفت آنجا! مطالب معرفی فیلم و کتاب و مستند و...

3-shereashegh.blog.ir(شعر عاشق) اینجا شعرهایی را می نویسم که لیاقت ندارند بیایند زیر علم... عشق زمینی!دانشجویی!...

4-moteahelemoteahed.blog.ir(جوانک متاهل) مطالبی تربیتی... گاهی برداشتها و برنامه های خودم و گاهی هم از این ور و اون ور چیز می نویسم... تصمیم ام پلن ریزی خامی برای دوره تعهد و تاهل است...

 

توسعه یافته شدیم رفت! انتلکتوئل!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
امید

نظرات  (۱)

دمت گرم داداش موفق باشی بچه هیئتی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی